.
 
Här har ni min fina parfym från Victoria secret!  Åh jag är helt kär i min den! Den doftar så underbart och det känns så häftigt att äga en och också en Vicotoria Secret-påse. Blev riktigt glad när Niclas kom hit med det i helgen och hade med sig den innehållande parfymen. Jag hade hoppats på att det var just den han hade köpte efter samtalet förra lördagen men jag vågade inte hoppas helt.
 
14 pund kostade den. Alltså ungeför 150 kr. Det var ett väldigt bra pris då en större variant  (med utstående vingar bakpå) av samma doft kostade betydligt mer. Men åker jag till London eller New York någon gång ska jag ha en ny eller en större variant! haha. Ja jag vet, jag är parfymgalen x) Men hållå vi snackarju om Victoria Secret! 
 
Den var lite svår att fånga på bild eftersom den var genomskinlig...
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0