Som ni ser har jag ingen bild från dagen så det blev den här bilden från i sommras istället tyvärr..
 
Imorse gick jag upp tidigit idag. Duschade och åt sen varma mackor till frukost med mamma. Sen åkte jag till Niclas och sen vidare på Agility med han och hans brorsa. Det var han släkting ( pappas kusin) som tävlade med sin lilla pudel. Hon, pudeln, var väldigt lik Mellvin. Bara lite mindre och grå istället för beige. Men så de och Niclas föräldrar var redan där. Det var lite kallt och blåsigt men det var ändå en mysig utflykt. Niclas pappas släkting Malin och hunden Isabelle vann förresten också två (tror jag det var) priser. Kul :)
 
Efter det åkte vi hem och åt lunch hos Niclas och sen blev det också fika tillsammans med Niclas familj, Malin och Niclas pappas morbror. En stund efter det lämnade jag Niclas och åkte hem så nu tittar jag på xFactor. Sen ska det sovas!
 
//Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0