Idag har jag varit lila både till kläderna, örhängena och ögonen.
 
Usch vad jag är slut i huvudet!
 
Jag började dagen med att skissa på en sko tillsammans med Amanda. Skon skulle däremot inte vara bevkäm, snygg, varm på vintern t.ex och hållbar, utan precis tvärtom. Alltså en ohållbar, obekväm, ful och icke värmande sko. Det slutade i en genomskynlig plastsko med spikklackar, pappsula och tejp istället för snörning! haha  Egentligen skulle vi ha haft kroki på den lektionen så vi åkte till skolan tidigare än vanligt för det men så blev det alltså inte.
 
Men det över var bara förmiddagen. För efter lunch stannade jag, Lovisa och Amanda och jobbade lite med designen till varderas treehotel. Dock så försvann mitt fast att jag sparade det så nästa gång är det bara att börja om..usch! Tur att det jag till största del hade gjort var en grovskiss. Sen efter det drog Lovisa och Amanda och jobbade vidare med vårt svenskaarbete.
 
Men nu kommer vi till det som mest beror på att jag är slut i huvudet. Nämligen att jag suttit och planerat mitt projekt sedan jag kom hem (från kl halv 4). Jag är mer snurrig än vanligt men jag har ändå fått lite ordning. Tror jag. Nej usch jag vet inte där heller.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0