Visst är han gullig min pojkvän? ;) Dock ser jag lite besvärad ut på bilderna x) haha
 
Vilken härlig dag! Solen skiner som bara den utanför fönstret så jag ska definitivt gå ut idag! Sen har jag ganska mycket saker som jag har tänkt göra idag. T.ex skissa på mitt album boka en sykurs och skriva en projektplan inför projektet och prova kläder till skolfotot på tisdag. Hinner jag har jag dessutom massa andra saker att göra. T.ex som att städa, skriva ett mail, läsa en bok och skissa tre kroppar och männiksor. Ja med andra ord har jag fullt upp. Skulle tagit tag i saker redan vid halv 9 när jag vaknade... haha Men först ska jag äta en god lunch med rester från igår!
 
Bilden över är förrsten tagen av Isabelle när vi var på en liten båtutflykt i sommras. Jag ska försöka lägga upp bilder från det i veckan!
 
Sen har jag namnsdag idag! ;) Det är också mammas ( eller det är hennes före det är min) och min fasters!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0