Som jag nämnt lite smabbt tidigigare var vi i "gänget" utom Frida, iväg på en lite båtutflykt i sommras ( säger man redan "i sommras" förresten? ). Det var en jätterolig dag som bjöd på skolsken och massa godsaker. Först började vi med att äta en varsin räkmacka (utom Niclas). Jag blev däremot väldigt besviken på den då den inte var god och majonäsen fick mig att må illa så resten av dagen fick jag sedan höra hur fånig jag var som blev besviken på en räkmacka. Tydligen så kan man inte bli det enligt de andra.. haha
 
 
Efter det blev det lite parfymprovning och fika mm. Jag hade verkligen sett framemot den där rulltårtans, som förresten också fick mig att må illa. haha Men god var den i alla fall!. Sen var det ju det att jag också blev besviken på fisken som jag också trodde var så god som gjorde att jag kallades för "gnällmaja" i princip hela dagen. Haha
 
När jag kom hem fick jag i alla fall kräftor!
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0