Igår när det regnade så insåg jag hur bekvämt det skulle vara att äga ett par gummistövlar. Mamma har ju tjatat på mig om det förrut och jag har kollat om jag hittar några. Några har jag hittat men vissa är ju så dyra och jag vill inte att de ska vara för klumpiga ( vilket ju är väldigt vanligt med gummistövlar)  men jag vill inte heller att de ska vara för små så de blir hala. Ett lågskafftat alternativ låter ju smidigt men jag känner att jag isåfall vill ha ett par höga. Gärna svarta som inte ser ut som gummitövlar riktigt.
 
Nyligen så hittade jag dessa från Wildflower. De skulle egentligen vara perfekta då det inte var alltför dyra och stämmer in på mina krav. Men jag vet inte hur det var med storlkekarna.. Men ja något i den här stilen eller ett par vanliga svarta är det som jag letar efter!
 
 
Men det har skulle jag faktiskt vilja ha!
 
Vad säger ni om dessa?
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0