Dreamoutfit fall
 
 
Kappa - Schenside.com (540 kr) / Stövlar - Zappos.com (1570) / Väska - piperline.gap.com (985 kr) / Mössa - Sonia Rykiel, nordstroms.com (1015 kr) / halsduk -allsaints.com (625 kr) Handskar - Net-a-porter.com (1575 kr) / Solglasögon - riversisland.com (140 kr) /
 
När jag hittade det här skorna på Polyvore.com (där jag gjort kollaget) föll jag pladask. Jag vill nämligen ha ett par beiga stövlar. Däremot vill jag att de ska vara varmfodrade. Så hade de varit det, mer lättåtkomliga och därmed alltså billigare hade jag nog slagit till. Då hade jag tagit fram min svarta jacka också. Som ni er gillar jag kombinationen av svart och beiget. Lyxigt hade det också varit med de där DYRA läderhandskarna i guld!
 
Den här looken är ju väldigt klassisk och söt. Jag vill nästan beskriva min stil så för jag gillar kappor, stövlar, klassiska och väskor. 
 
// Elaine 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0