Efter lunch idag fick jag syn på ett helt galet mail i inkorgen. I det stod det nämligen att jag och en till person var välkomna på Agnes Carlsson releassläpp av nya skivan imorgon! Hur sjukt är inte de?!  Jag trodde aldrig att jag skulle vinna när jag skickade mailet för att vara med i utlottningen. När jag läste den första meningen blev jag alldeles till mig. Jag hoppade och skrek på Lovisa bland skåpen i skolan. Allt kändes och känns fortfarande så himla galet och jag tror inte på att det är sant förrens jag är där.. det är verkligen jätteoverkligt!
 
Så om det inte är någon som luras med mig nu så ska jag gå på releasfest med Niclas imorgon bland bloggare och se fina Agnes sjunga. Eftersom hon är en av mina favoritartister är det verkligen en dröm! Niclas trodde att jag drev med honom när jag berättade det och det trodde jag som sagt nästan själv.
 
Men som sagt, än vågar jag inte riktigt tro på det än, det är för bra för att vara sant..
 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0