Några av mina produkter som jag använder, från längst upp till höger : Bodylotion - I love / Duschtvål - I love / Ansiktsmaske som rensar porerna - H&M / Bodyscrub - LDB, finns hos Åhlens och Ica / Hårinpacking - Crush (köpt hos min frisör) /
 
Jag kände att jag verkligen behövde fräsha upp mig och eftersom det bara regnade så tog jag och gjorde en riktigt skönhetsbehandling. Först satt jag i bastun med inpacking i håret och efter jag hade duschat smörjde jag in mig med min bodylotion från" I love". Efter det hade jag en ansiktsmask med hallon i ansiktet. 
 
Mamma var också med så det blev en dag med mamma idag. Först med tvättning och sen med "skönhetsbehandling".Känner mig så fräsh i hår och ansikte efter det där. Håret är riktigt lent och fint!
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0