Finalen av Project Runway var ju förra veckan  ( Dock är inte säsongen slut än för det visas ett bonusavsnitt om säsongen ikväll) tvoch jag måste säga att jag var lite besviken på alla visningar och så också vinnaren. Vem det  (vinnaren) var står under den designerns klänning så vill någon inte veta det ( den kanske ska se reprisen eller något) så får den strunta i att läsa det här eller för noga under bilderna. Här är i alla fall mina favoriter från varje designers visning och något om vad jag tyckte om kläderna:
 
 
 
Victor 
 Han var min favorit innan finalen drog igång tack var de mönstrade plaggen som klänningen här över. Dock höll jag med juryn om att de transparantaplaggen var lite för mycket och smaklöst. 
 
 
Kimberly
Om man ser på helheten tycker jag att visningen var träkig. Däremot var den här klänning fint skuren. Men varför har hon den där fulan väskan till? Den tog bort fokus på klänningen. Annars så gillade jag att hon i alla fall vågade ha färg!
 
 
 
Anya 
När den här klänningen öppnade visningen tänkte jag att det skulle bli fint men resterna av kläderna var som juryn sa enformiga, och enligt mig fula- Dock så vann hon ändå trots att juryn gav ganska mycket kritik. Visst hon var duktig tidigare i säsongen men vinna men den där kollektionen tycker jag inte var rättvist mot de andra som hade kämpat längre då hon bara hade sytt i fyra månader. Men jag gillade Anya annars ibland.
 
 
Joshua
Joshas kollektion var inte min favorit men jag gillade att han vågade använda färg och roliga material, som klänningen över och en annan med neon och plast som var mina favoriter. Även om jag inte gillar honom tidigare i programmet så växte han på de sista avsnitten och borde nästan ha vunnit. Han kom två istället.
 
                                           Vad säger ni om kläderna, kollektionerna och vinnaren?
 
// Elaine 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0