Idag har jag bara haft en svenskalektion men jag är ändå inte hemkommen förren nu. Efter lunch mötte jag nämligen upp mamma på stan och så gick vi till en tygaffär och kollade på mönster lite mer noggrant än förra gången samt frågade om lite hjälp. Jag hittade ett mönster som jag nog kan använda men det blev inget köp idag. Ska skissa lite mer först.

Nu har jag duschat och ska jag bara ha en lugn kväll tillsammans med Niclas. Efter den långa gårdagen och en regnig dag behöver jag det.

Imorse - rosett på både axel och finger. Tröjan är från VILA, ringen Guldfynd och örhängena från Niclas.


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

vad ska du ha tyg till?

2012-09-27 @ 13:46:39
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0