Beaten black and blue
 
 
Blus - Schenside.com 255 kr / Byxor - Riversisland.com 320 kr / Skor - Topshop.com 850 kr / clutch - Elie Saab - boutique1.com 5600 kr / Örhängen - Oasisstore.com - 170 kr / eyeliner - elux.ca 150 kr /

 

Jag älskar kombinationen av svart och blått, nitarna på skorna, de snygga örhängen, den coola clutchen, höjden på byxorna och materialet på blusen! Ja det kan alltså inte bli bättre enligt mig!  
Sen trodde jag faktiskt att örhängena var dyrare så hade de gått att få tag i dem hade jag nästan köpt dem fast att jag egentligen inte borde...haha
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

åh tack :D

2012-09-27 @ 13:55:41
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0