En hel lektionstid gick åt till att prova mössor idag. Först var det ju storlken man skulle bestämma och sen efter det skulle det bestämmas vilken av alla mössor man skulle ha och hur man skulle styla den. Det var med lite osäkerhet som jag valde storlkek och alla detaljer men jag tror att det ska bli bra. Jag kanske ändrar lite dock sen. Hur som heslt så blev det en dyr mössa. Men fast att jag tog den dyraste modellen så var det dyraste ändå dock brodyren. Gud vad dyrt det är att ta studenten alltså! Jag tyckte inte heller  att den var så smickrande på mig och speciellt i de svarta pårovmössorna såg man ut som en taxichaufför som ni ser. Men man tar ju ändå studenten om lite mindre än ett år så det får man väl offra! ;) haha
 
Sen efter lunch drog jag till biblioteket med Lovisa och lånade några böcker till Amandas och mitt svenska arbete och efter det satt jag mig på bussen hem med Markus och ja nu är det fredagskväll och snart dags för hemmagjord pizza!
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0