Om man gillar rosa och glitter kan jag tipsa om de här tröjorna hos Lindex. Den ljusrosa som jag själv provade gör sig tyävrr inte rättvis på bild men var jättefin. Den andra ser dock ltie rolig ut men jag tror att den ser jätefin ut på. Just den är riktigt mycket jag för några år sedan. Då hade jag inte på mig något som inte glittrade eller glänste! haha. Jag tycker fortfarande att det är fint men jag tror att jag har tonat ner det lite va?
 
Dessutom måste jag säga att Lindex provrum när  några av de finaste. De finns gott om plats, fina textilier och mycket krokar, samt en pall.
 
Den första tröjan kostar 399 kr och den ljusrosa 199 kr eller 249 kr, minns inte riktigt.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0