Nu har jag kommit hem från ett skönt träningspass ( har dock lyckats sträcka triceps eller liknande...) och snart ska det ses på CSI miami. Sen behöver jag inte gå och lägga mig som vanligt för imorgon är man ledig! :)

Dagens skratt för Lovisa, Amanda och mig fick vi när vi en kille stannar oss påväg till matsalen med att säga "hålla, ni tre tjejer. Hade inte ni rött hår förrut?" . Eller något i den stilen var det i alla fall. Frågan är om han drev med oss men han har sagt så förr en gång men då trodde vi inte att han pratade med oss. haha. Ja roligt var det i alla fall för jag har inte haft rött hår vad jag vet ( eller när jag var brunett blev mitt hår rött i solen men jag tror inte det var det han syftade på va? ;)

Kanske skulle man passa i rött hår? Mamma har ju det.. Fast vi har inte samma hudnyans direkt. Men skulle jag har rött skulle jag vilja ha det så här. Riktigt snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0