Jag har ju inte visat min födelsedagspresent från Niclas!
 
Här har ni den i alla fall och det var lite av ett skönhetspaket. Först en handkräm i en otroligt fin flaska, en ansiktsmask och en handduk med en kanpp som fungerar som en turban. Dessutom skulle den torka håret snabbt! Dock har jag inte hunnit testa den än ( jag skulle ha gjort det i lördags ju!) men ansiktsmasken har jag testa och den var riktigt mysig. Luktade gott och kändes behaglig på huden. Den ska jag köpa sen igen!
 
Ja hur hade han då kunnat fixa ihop allt kille som han är? ;)Haha. Hörde att han hade fått hjälp av sin syssling som är några år yngre. Ett litet tack till henne för att jag fick upp ögonen för dem där ansiktsmasken och sen har ju Niclas betalat och faktiskt velat köpa de där sakerna så ett väldigt stort tack till min kille igen <3
 
Förresten så var det vår dag igår, närmare bestämt 1 år och tio månader.
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0