KVällen igår gick fort så jag han inte blogga något. I allal fall så ritade jag ansikten på bilden, pratade lite om trä och färg på materialkunskapen och funderade lite mer på albumomslaget på GK:n. Sen satt jag mig ute i solen när jag kom hem, skissade och åt honungsmelon. Efter det var det dags för träning och när jag kom hem var jag alldeles slut så jag satt bara framför Top model och CSI.
 
Förresten,  låten över vet jag är lite töntig men jag tycker den ger så mycket positiv energi. Jag har berättat om den förr men här har ni den nu. Förrut tränade vi till den en gång och då kände jag verkligen hur jag håller med Sean Banan om att vi svenskar är pessimistiska över vädret och jag erkänner att jag inte gillar när det regnar. Men man får försöka göra vad man kan av den svenska sommaren. Fast  ja nu är den ju typ slut men man kan ändå göra vad man kan av den här månaden?
 
 
//Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0