Bild från förra veckan
 
Jag är helt slut, verkligen helt slut. När jag kom hem redan vid halv 2 var det som att luften gick ur mig, är så trött att jag knappt orkar hålla ögonlocken uppe. Men jag fick i alla fall svenskan slarvskriven (skrev alltså ner den slarvit på pappret. När jag skriver gäller det bara att få ut allt jag har i huvudet så fort så möjligt. haha), renskriva får jag göra imorgon!
 
 
Annars så hade jag bara en lektion i dag (företagsekonomi) efter det åt jag hamburgare och pommes i skolan (dressingen var gudomlig! haha) och sen efter det åkte Amanda, Lovisa och jag upp på stan för det skulle vara fashion weekend. Dock så verkade det inte alls som det så det blev inte mycket där. Lovisa övergav också Amanda och mig direkt när vi kom fram :p haha
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0