Ännu en trist och tråkig dag.. Regnet bara öser ner utanför fönstret. Jag har i alla fall hjälpt mamma att tvätta lite på fömiddagen. Tänkte att det var dags att börja sätta sig in i det nu. Haha. Sen fick jag hem ett paket som jag beställde från Ellos också. Dock var tröjan i det en besvikelse (beige kabel/flätstickad). Dessutom luktade den jättekonstigt... Men en svart bh var jättebra så den ska behållas. Men sen vet jag inte med en beige cardigan. Den är fin  för det är spets på den men vid spetsen är de också paljetter och därför är jag lite fundersam på hur andvänd den blir...
 
Men ja shopaholic som man är så hade jag ändå tänkt att beställa de två tröjorna här under från H&M också. De var de som jag inte kunde sluta tänka på här om dagen för de satt så perfekt. Men sen så var den ena ju slut i min storlek på stan så ja det får blir en beställning till.  
 

Tyckte båda att den lila och den vita var superfina så det blir alltså två lika tröjor i olika färger. Sen var den gröna färgen också fin men någon måtta för det vara! :P haha
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh vad fin den vita var! Hur mycket kostade den? :)

2012-09-01 @ 20:55:57
URL: http://mmiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0