Här om dagen laddade jag ner en app som hette F network där man kan se modevisnagar från olika modehus och jag blev helt betagen av Versace's.Klänningarna föll mig i smacken då de både var klassiska men ändå hade roliga mönster. Sen var musiken väldigt rolig på något sätt. Jag hade den t.o.m i huvudet i natt och sen vaknade jag upp och undrade vad sjutton det var för låt! haha. Sen var stylingen på modellena klassisk. Men ja det är det här som jag kallar couture och design!
 
Videoklippet med visningen ser ni här under och de utvalda klänningarna över är mina personliga favoriter!
 
 
Dock tycker jag att klänningarna gjorde sig bättre på visningen än bara på bild..
 
Vad säger ni?
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0