Här är en video från Agnes releasfest som någon som var där har lagt upp. Det var ungefär precis så här som jag såg det. Dock hade jag några huvuden ivägen fast att jag hade klackskor..haha. I alla fall så är jag fortfarande helt överförtjust i låte " All I want is you". Den blir bara bättre och bättre för varje gång!
 
Det här inlägget är tidsinställt men nu sitter jag fömdoligen i skolan och försöker rita människor ( som är fruktansvärt svårt!) och efter det ska jag ha materialkunskap. Den lektionen är jobbig för den är lång och det är alltid kallt i klassrummet sen har vi inte börjat med något än heller. Fast idag skulle jag tro att vi börjar prata lite mer eller göra något mer med färger.
 
Ha en bra måndag alla!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0