Bild gjord av mig på relgionslektionen.
 
Igår var jag och testade på Bikramyoga med klassen i samband med att vi har gått igenom hunduism och buddism i skolan. Man utövade man yogan i ett rum med 40 grader. Jag kan säga att det var riktigt varmt, väldigt svettigt, överväldigande och jobbigt. Jag orkade inte ens göra alla poser för attt det var så svårt att andas. Ibland flimmrade det nästan för ögonen och jag fick lock i örat (det kändes märkligt) . Eftersom man inte fick gå ut var jag tvungen att stanna i rummet den 1,5 timmen och göra mitt bästa. Sen när jag fick gå och duscha var jag fortfarande helt borta.
 
Men det där ska vara helt normalt, att man känner så de första gångerna. Men jag tänkte "Aldrig mer igen" bara efter de första minuterna i rummet och att det var det värsta jag gjort när jag kom ut därifrån. Dock är det en upplevelse att ha testat på det.
 
När jag kom hem igår var jag därför helt slut och jag somnade med huvudvärk vid 10.
 
//Elaine

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Ja, då förstår jag att det är mycket :) Har du inte bal också?? =)

2013-04-27 @ 11:25:49
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Postat av: thea

Kul att ha testat på som du skriver, men fasen det låter verkligen outhärdligt! Ingenting för mig :p

Sv: Va härligt!
Verkligen, väldigt nöjd må jag säga! :)

2013-04-27 @ 11:54:17
URL: http://tthea.blogg.se
Postat av: Natalie Salazar

va intressant :)

2013-04-27 @ 13:21:17
URL: http://natalies.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0