Så här kan det se ut på ett pass, det här är dock för intervallflex.  
 
Nu har jag varit iväg och tränat. Det känndes lika härligt som vanligt!
 
På tal om träning så fick jag en fråga i lördags varför jag började träna utav en tjej som också skulle vilja börja göra det men inte vet hur hon ska börja.
 
Först och främst har ju jag inte tränat så länge. Jag kände i Januari förra året att jag verkligen ville börja röra på mig. Därför började jag träna på friskis och svettis där jag bor (Tidigare hade jag inte tränat något förrutom fotboll och bugg när jag var yngre). Jag testade ett baspass och ett medelpass och sen var jag fast. Det var så himla roligt att få ut min energi och kombinera dansliknande rörelser, träning till peppande musik tillsammans med andra. 
 
Så ett tips är att kolla upp friskis och svettis (eller också Sats eller någon liknande förening där man bor ) och testa på lite olika pass.Vet man av att det inte blir mycket tränat när man är själv är just pass något som jag verkligen rekomenderar. Sen finns det i olika former och i olika nivåer. Tack vare att jag älskar att gå och träna har jag också fortsatt och jag känner att jag verkligen tar ut mig till max varje gång. 
 
Idag tränar jag ett medelpass (min favorit), ett baspass och ibland ett skivstångspass varje vecka. Intervallpass önskar jag att det var oftare. Jag tycker mest om att träna med min egen kroppsvikt men vid skivstång kan du och andra sidan välja vikter själv. 
 
Jag lovar att träning är kul när man hittar något som man tycker är om! 
 
P.s - Kolla klippet över, spola en bit om du vill se när de tränar.
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

Ser ut som ett grymt träningspass :D

sv: Hihiu,japp :D
kramis♥

2013-04-22 @ 21:41:20
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Jazzmine

Härlig blogg! :)

2013-04-22 @ 23:59:54
URL: http://jazzmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0