Printscreen från en stillbild i Project Runway.
 
Jag orkar inte mer... Jag orkar inte med studentklänningsletandet (jag ser ful ut i allt som är vitt och studentmössan, jag hoppar nog studenten), jag orkar inte med projektet - det gör mig så stressad, jag orkar inte sakna Niclas mer och tanken på att vi kanske inte ses mer i höst, jag orkar inte med körkortet, jag orkar inte med allt som kostar pengar, jag orkar inte med alla stora bloggare som är svundsjuka på varandra och jag orkar inte med framtiden.
 
Med andra ord känns allt dåligt idag. Jag ber om ursäkt för ett tråkigt inlägg men nu har jag ingen positiv energi. Men jag hoppas på bättre tider. Idag har jag i alla fall varit i skolan hela dagen. Men ändå fick jag knappt något gjort. Jag var tvungen att lyssna på en föreläsning utav Johanna Koljonen om jag inte fattade ett dugg av. Synd.
 
Det var min tisdag.
 
//Elaine

Kommentarer
Postat av: caroline

Ibland har man sina dåliga dagar..:/ Hoppas det blir bättre snart :)

2013-04-23 @ 21:28:04
URL: http://celandine.blogg.se
Postat av: Lotta

Sv: Tack så mycket, glad jag blir :) Vad ska du hitta på för skoj idag?? =)

2013-04-24 @ 07:22:21
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0