Jag har med hjälp av mamma tagit mig i kragen ( har inte städat ordentligt sedan i julas...) och börjat med en riktigt vårstädning av mitt rum i samband med att hon bytte gardiner och putsade mitt fönster. I mellan min långsamma startsträcka har jag också ätit denna vaniljmuffins. Dock var den lite väl stor.
 
Annars var det tänkt att jag skulle ha träffat Niclas idag. Han har lovat att bjuda mig på middag sedan två veckor tillbaka. Men han fick en otrolig feber igår och jag har lite att göra ändå. Dessutom börjar jag känna något i halsen nu...
 
Vad gör ni denna soliga vårlödag?
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Maja Sundqvist

Åh vad härligt med en riktig städning, det skulle jag också ha behövt haha...

2013-04-27 @ 15:08:53
URL: http://majasundqvist.blogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

SV: ja den är himla fin! Kram!

2013-04-27 @ 15:21:51
URL: http://mmiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0