Jag igår
 
Idag har Amanda och jag varit till stan. Vi var först på en liten minimässa på universitetet och sen blev det bara att vi vandrade omkring faktiskt. Men det var trevligt att se henne igen.
 
Sen när jag kom hem satt jag mig mer ner och försökte plugga franska. Jag har en diagnos på måndag, verb att öva på tills torsdag just nu känner jag mig värdelös och undrar var jag lärt mig på 5 år) och en bok stt börja läsa. Förrutom att ha suttit med det sen fyra tills sju har jag bara ätit middag. Men nu orkar jag knappt hålla upp ögonen. Jag måste nog få ta fredagkväll nu, hag får fortsätta imorgonbitti.
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, det var de verkligen :) och söt bild!

2013-08-30 @ 21:17:22
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0