Sista bilden är lånad från ElleBlogg.no
 
Idag släpper Mary Kate och Ashley Olsen sin kollektion för Bikbok. Att få vara en av de första som köper ett plagg på lanseringseventet i Stockholm ikväll och däremed få träffa tvillingarna skulle vara något. För att jag har alltid beundrat tvillingarna. Jag läste alla deras böcker och såg alla deras filmer när jag var yngre. Mina väggar var dessutom pryda med affischer på dem (och Hilary Duff). 
 
Hur som helst kommer jag inte slänga mig över deras kollektion även om priserna faktiskt är det är rimliga för att faktiskt vara designplagg! Mina favoriter är i alla fall blusen över och en lite clutch/väsk med nitar. 
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0