Bilder från igår
 
Ett åskoväder med både hagel och högljud åska drog igång här mitt på dagen så därför kommer inte dagens första blogginlägg upp förren nu tyvärr (Jag tycker inte om det själv för jag behöver skrva av mig). Före det åt jag äggröra och bacon till frukost när jag vaknade (det var otroligt länge sen jag åt det) och efter det var jag och mamma iväg och simmade. Jag orkade 1000 meter fast allt kändes lite tungt idag.
 
Hur som helst var jag, mamma och pappa iväg och lyssnade på Niclas, Hampus och Erik när de spelade Owe Thörnqvist låtar igår. Det var även ett annat band som spelade och sen bjöds det på fika. Ni ser bilderna över.
 
// Elaine 
 
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

simma 1000 meter, skulle jag aaaaaldrig klara!!

2013-08-11 @ 17:48:34
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0