Decentpics.com  
 
 Idag har jag varit trött på mig själv för att jag är så himla bra på att prokastinera nuförtiden (förtränga plugg jag har att göra) men det är nog det att jag har så svårt för att plugga hemma hela tiden. Jag är så ovan med det. Det är dels därför det känns som att universitetet inte passar mig men för vissa verkar det som att det också tar ett tag innan man kommer in i det. Men just nu vet jag inte alls hur jag ska göra med framtiden...
 
Jag fick som sagt inte mycket gjort idag men därför bestämde jag mig för att ta mig iväg på ett träningspass nu på kvällen. Jag var helt slut efter så nu har man gjort av med lite energi i alla fall. Jag fick också lite julkänslor på passet. Annars så har jag inte mycket sånna men egentligen är det också så det ska vara tycker jag. Jag vill inte äta julmat och julgodis för tidigt, ställa fram granen och pynta för tidigt. Då känns det ju inte när det väl är julafton. Men snö tycker jag dock att det kan vara hela december! 
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så sjukt att de bara är en vecka kvar till julafton visst? Håller med tycker det ska vara snö i december.. men de blir nog en grön julafton som alltid typ :( så tråkigt!

2013-12-16 @ 20:34:45
URL: http://nattstad.se/erikssonsmode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0