Favoritplagg: Jag älskar blusar, högklackade sandaler och boots.
Silver eller guld? Jag gillade mest guld förrut men silver har tagit ikapp och nu kan jag nte riktigt välja. jag älskar ju Roségukd/koppar också så metall över huvudtaget är en favorit.
Tre färger jag gärna bär: Beige, marinblått, lila/plommon
Favoritklädesaffär:  H&M, VILA/ House of Doris (och Bikbok om de hade haft större storlekar)
Favoritklädesaffär online: Asos, La redoute 
Favoritskoaffär: Scorett, Dinsko
Här fyndar jag alltid på rea: Gina Tricot 
Mina favoriter i garderoben: Min skinnjacka, en blommig skjorta, mina tre platåsandaler och den svarta klänningen Niclas köpte på Primark.
3 Favoritparfymer till dam: Hilary Duff Wrapped with love och Victoria Secret, secret angel och Ralph Lauren Pink Pony.
Andra parfymer som luktar gott: DKNY gröna och rosa äppeldofter,  Nina Ricci - Les paradis de Nina, Dior - Cherie, Jennifer Lopez -Live Luxe. Till killar: Armani!
Favoritsminkmärken: Maybeline, Garnier, Isadora
Tre favoritbasplagg: Stetchig svart pennkjol och jeans.
Favoritmönster: Blommigt eller fjärilar
Ringar, armband, halsband eller örhängen: Alla men minst ringar.
Här handlar jag aldrig: Carlings, Monki och Solo.
Skulle jag förmodligen aldrig ta på mig: Uggs och hatt en vanlig dag på stan.
 
Kopiera gärna lista!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0