Jag har verkligen snöat in mig på Asos nu. Jag hittar massa snygga saker och gillar deras curve-märke. Se bara så mycket fina kläder i lite större storlekar de har. De över är mina absoluta favoriter. Älskar att klänningarna är tighta och figursydda. Dock kanske det inte är så lätt att beställa jämfört med om en vidare modell. Den första klänningen och jackan skulle bra gärna få flytta in i min garerob i alla fall. Eller nej förresten, allt skulle självklart få göra det! 
 
Mycket av det här är dessutom på rea! Inte nog med så finns det smycken och bälten i större storlekar. Det gillas! 
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Evelin & Matilda

Kolla in våran blogg :D

2013-12-07 @ 16:34:45
URL: http://friendsbutlikesisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0