Vänner, Förhäxad, Pretty Little liars, Project Runway, Revenge , Gossip Girl, CSI Miami
CSI, Top model,Morden i Midsommer
 
Dess är de tio bästa tv-serierna enligt mig. Med andra ord gillar jag lite spänning, myserier, hämnd, mordlösningar,  tävlingar, kläder, magi och humor.
 
När jag var liten var dock dessa mina favoriter (vilka jag också rekomenderar nu):
Extreme Home Makeover
Äntligen Hemma
Roomservice
Ugly Betty
Chuck
(Samt förhäxad och vänner)
 
Någon som håller med mig i valet av serier? Det finns säkert vissa serier som många älskar och jag inte ens har serr. Men sen har jag t.ex försökt se OTH som så många gillar men jag fastnade aldrig...
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0