Bild lånad från Malin i min förra klass. Vi vinkar hejdå till gymnasiet precis som vi idag vinkar/säger hejdå till 2013.
 
Ja då var sista dagen på 2013 kommen då.
 
Tiden har gått så himmla fort! Det som jag kommer minnas bäst med det här året är studenten men också hur jobbigt det var att börja på universitetet för mig. Sammtidigt har jag jag lärt känna lite nytt folk på universitetet (även om jag bara här läst en halv liten kurs). T.ex Maria och Sevana men det ät tråkigt att man inte kommer få lära känna dem mer.
 
Annars har jag förlorat lite kompisar genom studenten. Några har några flyttat och börjat studera vidare vilket har gjort att man glidit isär varandra lite. Jag har i alla fall tillbringat året lite med de några av de bästa vänner som jag haft. Jag saknar dem och att vi inte umgås som vänner längre. Men jag hoppas att nästa år blir ett bra. En fortsättning på livet efter gymnasiet. Vi får se vad som händer, vad jag får skriva om ett år i den årsresumén.
 
Hur som helst önskar jag alla ett gott nytt år!
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Juliaa

sv: jag hade en mysig jul :) hade du?

2013-12-31 @ 13:33:42
URL: http://juliaaasjoholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0