Här kommer en av tre delar i 2013's årsresumé: 
 
 
I  Januari började min sista termin i gymnasiet. Både förväntansfull, sorgsen och stressad var jag. Jag kom i alla fall igång med idrottslektionerna och började den första eller andra med att spela badmintion (kul!). Sen visade jag äntligen upp min lägenhet som jag byggt i sketcUp ( det tog en himla tid att få allt utskrivet - höll på att bli knäpp) och sen var jag ut i snön, som det fanns massor av, på fritiden.
 
 
 
I Februari började jag teckna lite igen (den här gången blev det Blondinbella). Sen fick min efterlängtade och dyra studentmössa, började sy på mitt skolprojekt och praktiserade i  en tygaffär en gång i veckan i fem veckor.
 
 
 
I Mars började jag designa min Salvador Dali- sko. ( därav det guldiga på bilden överst), började tycka om Aloeveradrycke, firade både morbror och mormor med tårta och så var Niclas, jag och hans föräldrar och såg Markus delta i musikalen Legally Blonde. Tillsist blev det påsk och jag fick ett litet påskägg när jag slutade på praktiken.
 
 
 
 
I April testade jag på att skriva högskoleprovet och hade med mig en stor sallad till lunch. Sen färgade jag håret och var ut i skogen med Isabelle och Linnea en dag. Jag började också designa en grafiskprofil till en resturang och var till Stockholm för att leta studentklänning, men utan resultat. Sen testade jag på BikramYoga tillsammans med gladsen efter att vi hade läst om buddism och hinduism på relgionen. Tillslut firade jag sista april i stan med Linnea, Isabelle, Frida, Markus och Niclas + några ankor.
 
 Det var första delen av 2013!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0