Igår fick jag paketet som jag beställde från Asos i förra veckan. Jag tänkte visa vad som fanns i plus presenter från Japan inom de närmsta dagarna.
 
Men angående Asos är jag så här långt nöjd med dem. Jag behövde inte betala någon frakt och de höll den lovade leveranstiden. Sen fanns allt med som jag hade beställt och storlekar stämde (med tanke på att jag betalade före att det skickades). Möjligen att färgen var lite mörkare på min lillebrors tröja än vad den var på bilden, men han var nöjd ändå. Sen tror jag att man kan följa storlekshänvisningarna ganska bra, är man osäker, eller på gränsen är det nog bäst att gå upp en storlek.
 
Någon annan som har handlat från Asos? 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0