Träning
 
Tränar jag heltst: Mage och lite ben.
Favoritträningspass: Core, medelpass (kondition och styrka med kroppsvikten)  och intervallpass.
Andra roliga träningssaker: Hopprep och rockring.
Så många gånger i veckan försöker jag träna: 4 eller 5
Jobbigaste träningsövningen:bl.a plankan 
Inte riktigt min grej: Yoga
Jag skulle också vilja gå på: Zumba, pilates, Step Up, Badminton
Så gillar jag också att träna: Simma
Sport jag skulle vilja spela: Badminton
 
Framtid
 
Skulle jag kanska kunna tänkta mig att jobba som: Designer, franskalärare, bildlärare, dekoratör, butiksbiträde i klädesaffär.
Länder jag vill besöka: Frankrike, Italien, Norge eller norra Sverige, USA, England, Irland.
Drömboende: Nyrenoverad villa.
Dit ska nästa resa gå: Paris, Rom, Nice eller London.
Nästa års mål (2014): Ta körkort, jobba eller plugga mer franska, göra arbetsprover.
 
Frankrike
 
Ställen man måste besöka i Paris: Eiffeltornet, Champs Elysée, Secre Coeur
Ställen jag än inte har besökt i Paris: Lovren, La defense, Galleri Lafayette, Printemps, Katakomberna, inne i Notre Dame.
Där har jag bott (på hotell) 13 Arrondisement. 
 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0