Bild från soliga gårdagen.
 
Idag diskuterades konsumtionsamhället på materialkunskapen. Sen jag skissade på en sko inspirerad av Salvador Dali på samma gångt som vi planerade utklädnat till studentskivan. Påvägen hem träffade jag på Isabelle och då fick jag se hennes nyhämtade studentmössa. Dock belv inte resan hem så lyckad då bussen slutade fungera så vi fick vänta en kvart på en ny. Men jag måste säga att det gick ändå gick ganska snabbt att få dit en ny buss. 
 
Idag var jag inte lika trött som igår men nu har tröttheten smugit sig på igen. Jag måste dock försöka plugga lite nu innan jag slår mig för mycket till ro för kvällen. Eftersom jag inte haft så mycket prov på de här tre åren i gymnasiet, i alla fall de senaste två åren har jag blivit ganska dålig på att plugga.
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Sarah Persson

Åh det var så fint väder! :)

2013-02-26 @ 18:57:14
URL: http://justmesarah.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Åhå, det ser sååå kallt ut - men solen får än ändå på bättre humör <3

2013-02-26 @ 21:45:45
URL: http://linnealiebig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0