Idag gick jag upp tidigt helt i onödan, för första lektionen var inställd så vi fick sitta och vänta på naturkunskap i en och en halv timme. Sen efter det hade jag grafisk kommunikation, då jag visade upp mitt designförslag till restauranglogga inför klassen för lite kritik.

Nu på kvällen har Niclas varit hos mig. Vi tittade på både Sveriges roligaste klipp och ett förhäxadavsnitt. Niclas var skyldig mig det efter Star Wars de senaste veckorna. Haha. Jag minns när jag verkligen älskade att se på Förhäxad, det gör jag nu med, men det var extra spännande när man inte hade sett det förrut.

Någon mer än jag som tycker om denna serie?


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-02-07 @ 22:56:13
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: siri

svar: taaaack så mycket!! xx

2013-02-08 @ 00:09:57
URL: http://www.elizabethh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0