Gud vad bra skådespelaren Bradley Cooper är på franska! Precis så där vill jag kunna byta mellan svenska och franska. Petra Mede är jag också avundsjuk på som har lyckats lära sig franska helt flytande. 
 
Ursäkta den dåliga uppdateringen idag men dagen blev konstig då jag somnade om två timmar efter frukosten. Efter det ritade jag lite, städade pyttelite och tog en promenad. Efter maten har jag sen suttit och försökt fattat knepet med högskoleprovet.. Men nu blir det melodifestivalen och popcorn med mamma! 
 
//Elaine

Kommentarer
Postat av: chinette

fin blogg :)
kolla in min blogg och tävla om att bli veckans blogg.
Intresserad utav blogglovin byte?

2013-02-16 @ 20:28:22
URL: http://chinettesviktresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0