Jag gillar den här bilden. Någon som ser vad det är? Det är triumfbågen i Paris underifrån. Jag tog bilden när jag var där för fyra år sedan och blev fascinerad över alla mönster och inristningar överallt. Så när jag hittade den här bilden ville jag visa upp den. Den var väldigt högt som ni ser och sen kunde man också åka/gå upp inuti den och sen titta ner och se alla människor under på en skärm. Stå ute, uppe på kan man naturligtvis också göra.
 
Så Triumfbågen är inte en så dålig sevärdighet!
 
//Elaine

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, det är ju alltid kul när man får hem paket ju! :D och jag minns när jag såg triumfbågen första gången, vilken chock att den var så stor ;)

2013-02-05 @ 12:44:15
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0