Idag har jag varit hos Niclas hela dagen. Vi var ut med hundarna i det fina vädret, bakade kladdkaka (äntligen, jag som varit sugen på det hela veckan!) och såg på Star Wars episode 3. Även om jag hört ungefär hur det ska gå så var allt sorgligt. Jag hade aldrig trott att Star Wars var det. Kladdkakan kan man se som en tårta för att vi varit tillsammans i 2 år och 3 månader idag (även om vi inte direkt räknar tre månader längre) och att jag fyller 18 och ett halvt år idag. Det räknad jag ut här om dagen! haha
 
Nu ska jag strax sova och imrogon väntar en ny vecka. Jag planerar att sy, träffa en kompis, träna och träffa Niclas igen inom de sju närmaste dagarna.
 
God natt!
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, det var riktigt mysigt :) Är allt bra med dig idag?? =) Kram!

2013-02-04 @ 08:27:54
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0