Oj vad skönt det bara är att få vara en kväll. Jag har några sak att se på play och en film som jag spelade in så jag planerar att grypa ner under en filt med lite läsk bredvid mig nu hur trött jag egentligen är för jag har ju faktiskt SPORTLOV! Haha. Mitt näst sista lov för den delen också. Det känns lite jobbigt. Hur som helst: Jag tror nästan att jag ska börja med Nashville... Jag har verkligen fastnat för den serien!

Dagens outfit kommer upp imorgon men I brist på bilder är här ett litet "smakprov".


Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, det kan man verkligen säga.. men nu när tentan är gjord så känns det faktiskt riktigt bra =) Vad hittar du på för skoj i helgen då? :) kram!

2013-02-15 @ 22:11:46
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0