Ikväll ska mamma och jag se på melodifestivalen och äta lite grönsaker, nachochips och dipp - En fortsättning på middagen som bestod av tacos ungefär. Jag hade tänkt åka på fest men jag kände mig inte sugen på det och jag har dessutom fått ont i benhinnerna så jag vill vila.
 
Angående melodifestivalen så har jag inga stötte förhoppningar alls. Allt känns bara tråkigt och gjort i år. Men det är ju ändå en tradition så därför tar jag mig tid till att se det. Kanske hoppas jag lite att Tone Damli och Erik Segerstedt är bra också och tar sig vidare. Ja vad andra deltvälingen har att bjuda på, på riktigt, får vi se om en halvtimme.
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: jaa visst var den! Allt bra? ha en mysig kväll :)

2013-02-09 @ 19:58:39
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Postat av: anna

vilken mysig lördag :)

2013-02-09 @ 20:40:18
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0