Bild från Forum hallarna i Paris.
 
Idag är jag trött på allt. Jag är trött på att ha saker att göra men ändå inte. Jag vill inte ha läxor men ändå vill jag inte bara sitta av dagarna och stirra. Så känns det som att jag gör nu. Jag vet inte varför jag klagar egentligen eller  vad jag menar själv. Den här veckan känns bara tråkig. Dessutom känner jag mig förvirrad över framtiden.
 
Istället vill jag ut och resa. Idag skulle jag vilja ha massa pengar och befinna mig i Forum hallarna i Paris och shoppa. Bilden över är därifrån från en takterass. Hallarna liknade faktiskt inte ett shoppingcenter utifrån men med dess fyra vånigar var det roligt stt ströva omkring där bland roliga butiker och fransmän.
 
//Elaine

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Himla fin header du har. ♥

2013-01-23 @ 11:52:52
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Hanna

sv: jaha okej men det är ju jättebra :)

2013-01-23 @ 15:15:15
URL: http://hannasvenil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0