I julklapp utav min morbror fick jag den här boken. Den stod på önskelistan då jag tänkte att det kanske kunde vara kul att läsa om det svenska modets historia när man nu snart ska försöka sig på att sy en klänning (Tyg behöver bara köpas först). Rodi Henitz som var mentor i svenska Project runway nämndes också i beskrivningen om boken. Jag får se när det blir tid till att läsa av. Den mesta tiden har jag väl nu men jag är ingen bokmal. Ibland kan jag få en sån där period när jag läser mycket däremot. Men den varar ofta inte länge tyvärr. Men det känns som en rolig bok att ha.
 
// Elaine 
 

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Verkar bra!

2013-01-06 @ 16:16:03
URL: http://mmiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0