Den här kjolen blev jag väldigt förtjust i inne på Gina Tricot här om dagen. Den hade kostat 250 kr men var sänkt till endast 50 kr och hängde där så fint. Jag har alltid tyckt att det varit coolt med tryck på kjolar men konstigt nog aldrig funderat på att köpa någon. Det har ju varit inne ganska länge. Även om jag tror att jag har sett den här många gånger. Men köpte någon gjorde jag inte den här gången heller för jag tyckte inte att den satt så bra på mig. Tror inte att mönstrade kjolar lämpar sig så bra för mig överhuvudtaget tyvärr... Men otroligt fin var den och det var svårt att lämna kvar den!
 
Jag tror att den kunde ha varit ganska snygg i vår till en vit blus, vita kilklackar och silvermsycken. Eller?
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: anna

vilken fin kjol!

2013-01-11 @ 17:41:47
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se
Postat av: Mirre

Ohh den var ju snygg, och som du säger snyggt till blus och kilklackar i sommar =D

2013-01-11 @ 18:53:43
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0