Jag gjorde nudlar med grillad kyckling i till lunch denna lördag. Jag hade verkligen varit jättesugen på det ett tag nu. Sen före det var jag ner till affärn för att hitta en bok som jag kan göra en kalender av. Jag har kollat efter en fickkalender hela veckan men tycker många är tråkiga och dyra för att vara så tråkiga. Jag htitade dock några sidor där man kunde designa en egen men då blev det på tog för dyrt för mig. Så jag funderar som sagt på att göra en, dock hittade jag inget block idag.
 
Jag hade också tänkt att åka och lyssna på när Niclas (min pojkväns) band spelade idag (förmodligen precis nu) men jag hade ingen riktig ork för det. Hoppas inte Niclas tog illa upp för jag försöker åka när han spelar någonstans. Han är bäst, den bästa på gitarr som jag vet!
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad gott det ser ut :)

2013-01-12 @ 16:24:14
URL: http://byphoto.blogg.se
Postat av: Fatma

gott :)

2013-01-12 @ 18:26:55
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0