Den första bilden har jag lånat ifrån Niclas mamma Åsas facebook, hoppas det var okej. Den andra är från middagen hemma.
 
Ja då var 2012 förbi och 2013 här då. Igår åt jag två nyårsmåltider. Först en middag hemma med familjen bestående av skagenröramacka till förrätt (vad jag älskar det!) och entre-cote till varmrätt. Sen åkte jag till Niclas, där jag fick nästa middag serverad bestående av baconlindat kött och sen en god terrät med karamelliserade äpplen i. Det var inte planerat från min sida men det gick i och var väldigt gott! Efter skålades sen tolvlaget in med lite champagne och min kväll avlutadess sen med ett sällskapsspel. 
 
 
Idag har jag varit riktigt slut fast att jag inte var uppe jättesent (halv 3) och det inte var något festande. Men jag var iväg en stund till farmor och fikade med mamma och pappa idag i alla fall. 
 
Hur var erat nyår?
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0