Den här fina toppen hittade jag på myrorna idag av en slump och jag blev förtjust vid första ögonkast. Dock var det en fläck på den en bit ner så jag frågade om det kunde sänka priset lite, även om det är second hand. Nej det ville de inte så då hängde jag motigt tillbaka den. Hade de sänkt priset till 25 kr (den kostade 45 kr) hade jag köpt den och haft till min svara kjol som är hög i midjan eller hoppats på att fläcken skulle gå bort i tvätten. Det känns ju lite tråkigt med fläckar när man kan hitta något för samma pris på rea helt nytt i en annan affär. Men ja är det second hand så är det väl det.
 
Jag älskar kombinationen av satin och beige i alla fall, den ser dock annorlunda ut i färg beroende på ljus som ni ser. 
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Michelle Osein

åh förstår det haha! :D

2013-01-30 @ 19:56:29
URL: http://michelleosein.se
Postat av: jossan

Snyggt!

sv: Åh jaha, va synd att den inte fanns kvar då :/
Ja men absolut, riktig tur kan man ha ibland och det är ganska ofta rea på Gina Tricot tycker jag, och det är ju bra :D

2013-01-31 @ 09:29:52
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0