Jag har verkligen gått och kärat ner mig i hundrasen Toypudel. Eller "teacuppoodle" som tydligen ska vara en ännu mindra ras. Jag tror att dessa hundar förrutom de tre bruna är teacuppudlar (rätta mig gärna om jag har fel). Det har till och med gått så långt att jag vet att jag skulle vilja ha en. Jag vet att det är mycket jobb men tänk som mysigt vi skulle ha han/hon och jag. Vi skulle bli så bra vänner!
 
Det är tur att jag får hälsa på en storpudel och en mellanpudel ibland i alla fall. Jag pratar om Niclas (min pojkväns) fina hundar. Tycker om dem så mycket och det är just därför jag fått upp ögonen för toypudlar! 
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Michelle Osein

Åh men det är ju toppen! Ja, jag vill börja franska på riktigt! Förhoppningsvis ska jag på språkkrus till Paris efter studenten, om allt går enligt planerna iaf! :D

2013-01-17 @ 16:33:52
URL: http://michelleosein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0